Regidoria de Seguretat Ciutadana
i Protecció Civil
Ajuntament de Valls
La Central Receptora d'Alarmes del Servei de Protecció Civil de Valls és el:
977 60 13 13
24 hores al dia 365 dies l'any
Què és la protecció civil?
És un servei públic orientat a determinar el sistema de preparació i respostes a les situacions de greu risc col·lectiu, calamitat pública o catàstrofe extraordinària, que afectin al ciutadà i els seus bens.
Funcions :
- Elaborar i mantenir els plans municipals enfront als riscs especials i específics.
- Realitzar estudis de riscs de la localitat preferentment orientats a edificis, locals i establiments de pública concurrència.
- Fer campanyes d'informació i divulgació a la població afectada pels diferents riscs.
Telèfons d'interès:
EMERGÈNCIES
112
EMERGÈNCIES AJUNTAMENT DE VALLS
977 601 313
AMBULÀNCIES
061
OFICINA ATENCIÓ CIUTADÀ-OAC
977 636 010
GAS NATURAL
900 750 750
ENEL (FECSA-ENDESA)
800 760 706
Consells d'actuació en cas d'emergències:
- Cal mantenir la calma
- No s'han de córrer riscos inútils.
- Actuar immediatament i buscar ajuda trucant als telèfons d'emergència.
- Seguir les instruccions dels equips d'actuació públics (112, Policia Local...)
- Cal complir estrictament les indicacions facilitades per les autoritats sobre les mesures a adoptar